Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku
Počet vín v nakupním košíku: 0 ks Počet vín v nakupním košíku: 1 ks
Níže najdete doporučené postupy a informace jak postupovat v případě reklamace nebo při poškození zboží při dopravě nebo doručení.
Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete když nám zavoláte na tel. číslo +420 608 700 099 nebo +420 608 741 110 nebo nám napíšete na mail obchod@vino3.cz .
Reklamace poškozeného zboží při dopravě
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží a neporušitelnost obalu . Naše obaly jsou certifikovány na přepravu vín.
Na zásilku, která jeví známky poškození prosím sepište s doručovatelem protokol o škodě-poškození zásilky.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený,
Prosíme co nejdříve nám o tom napište na obchod@vino3.cz
Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Prosíme, napište podrobnosti na obchod@vino3.cz , poradíme Vám jak dále postupovat.
Ve všech případech nám můžete volat na telefonní čísla +420 608 700 099 nebo +420 608 741 110 , kde Vám ochotně poskytneme radu jak postupovat .
+420 608 700 099
+420 608 741 110